Contact Info / Websites

AIM
iwont

All 18 movie Reviews


L and Raito's night L and Raito's night

Rated 5 / 5 stars

HOLY SHIT....

How the hell was this made in 2004?!?!?!?!?!??!
Death Note came out in 2006!!
WHAT THE FUCK?!
Someone Please explain this to me....



J kills em....FEMINEM J kills em....FEMINEM

Rated 0 / 5 stars

Sucked balls

If you think that ICP is good well look on Youtube for the diss videos after all the dissing is over, ICP sucks eminems dick and apoligizes and they say that they were dissing him because eminem was better than them, Also, Eminem started rapping before them and he made way more awards then them so ICP can back their platinum plaques and shove em up their fat platinum ass.



My PSP Is Bricking My PSP Is Bricking

Rated 5 / 5 stars

XD LOL

Lol, Fuck The Insane Clown Pussies, Violent Gay, Shaggy 2 Queer, Eminem Owns their bitch asses, In fact, After they were done trying to diss eminem they said that they were sorry and that they dissed eminem because they said eminem was better than them and they were trying to get attention, Fuck all those little bitches in pink outfits that call themselves juggalos, To me, Juggalo mean dick sucker.
;)
Good job.


kanamomashouse responds:

OMFG THEY SED SORRY! OH GOD LAWL! LMFAO! THNX FOR THE REVIEW BUDDY! EMINEM FTW!


Sesame Street on Crack Sesame Street on Crack

Rated 3.5 / 5 stars

Good but...

Hey, This is pretty good animation dude but this wasn't made by Insane Clown Posse, It was actually made by Adam Sandler, It's off his third album. ;)
You might want to change the credits, People usually get confused about this a lot but I don't know why, It doesn't sound like ICP at all.



Zelda - Beezleboss Zelda - Beezleboss

Rated 5 / 5 stars

HAHA!

i watch this everyday!
Its awesome! =D


FlashXFish responds:

Thanks Razzy!


Nemo Smoothie Nemo Smoothie

Rated 5 / 5 stars

BWAHAHA!

I saw this on 2005 when it came out,This flash cracked us up! =D

5/5 and 10/10! =]



The Anger of Animation 2 The Anger of Animation 2

Rated 5 / 5 stars

Again,You get a 5/5 and 10/10!

Haha,Flash Graveyard? xD

It was great! =D


cobra0528 responds:

Thank you :)


The Anger of Animation The Anger of Animation

Rated 5 / 5 stars

PWN! 5/5 AND 10/10

YOU WIN THE INTERNET.


cobra0528 responds:

Yay!


Animator vs. Animation II Animator vs. Animation II

Rated 5 / 5 stars

5/5 and 10/10.

YOU WIN THE INTERNET.



MY legend of zelda MY legend of zelda

Rated 5 / 5 stars

so i herd u liek mudkipz.

It was great.

I played it in 06.

5/5 and 10/10

Loved it.

Keep up teh good work!!